Monday 10 October 2011

小丁聲音專欄00預告篇

小丁聲音專欄,明天第一集 youtube 私自推出!

多謝各方朋友支持我,真係非常唔好意思,我的電台LIVE 節目會延遲推出,節目的時間容後公佈!

我的個人節目,會在明天在我的網頁裡以 youtube 形式放出來,暫時會每星期一集,希望大家支持啊!以下呢個 jingle,錄得好有心機o架,我自己好鐘意!


[字幕開始]
出門唔記得帶鎖匙,返工又唔記得攞銀包,去到戲院先至發現原來無帶戲飛,依係邊個?咪就係我囉。我係小丁呀。其實我左右不分㗎,不過我咁都做到設計師,真係連我都唔相信呀,哈哈。

不過最近我返工唔遲到喎,點解呢?因為我轉咗新工呀麻,返新工係唔可以咁hea㗎!我真工係DBC 4台數碼大晒台個度做節目主持,記得支持我呀,我係小丁。[字幕結束]

song: Sei-Ichiro Umo "Floating Gourd Island Ending Theme" (album "Only Yesterday" Soundtrack)