Wednesday 19 October 2011

想了一整天要講甚麼,今天錄音,加上 edit,又用了一整天,我真是慢手慢腳。

今次學用了另一軟件 Adobe Audition 來製作,先謝謝 C 教識我用這個軟件,現在音樂的轉折位有了 fade in 和 fade out 聽時順耳多了。

昨天晚上問 S 在尾段播甚麼歌才好,S 求求其其選了 Dustin O' Halloran "opus 22"給我,我好唔憤氣,找了幾隻碟出來,不過聽來聽去還是 S 原本找的那首歌較好,真係太唔抵啦!

不過,今天找來了 PASCALS "Mata Auo"替代了原本 S 所選的歌,嘿嘿 ^v^
阿一說:選這首歌雖然無咁夾,但係會讓人有驚喜囉!


[字幕開始]
宜家我返工嘅地方離我屋企好遠,每日我要好早起身,坐好耐車先至返到公司。

返新工有好多新嘢要學,有時係跟唔同嘅前輩上堂,有時要學錄音同埋 edit 啲聲音,有時呢又要試節目喎,試完之後呢要重覆咁樣聽番,然後大家出嚟討論吓邊啲講得好,邊啲講得唔好,雖然係好好玩㗎,但係呢其實都會好攰㗎。

每日係 office 行出行入,我覺得最開嘅呢,就係可以成日昅到 office 出面個嗰海。
我一趁有機會呢,就會偷懶,約啲同事去個度影相。

尋日呢,我買咗個錄音機,就即刻試下去海邊錄音,都係為左準備我呢個聲音專欄㗎,不過我覺得自己講左幾個故仔,都講得唔好聽,播番出嚟嗰時仲覺得好悶添。

我就嚟搬屋啦,我發現其實我買咗好嘢,好多野都無用過就咁擺咗係度,都唔記得咗最初點解買嗰啲嘢返嚟。
我坐係度望住個海,個海又望住我,我就已經覺得好舒服,實際上個海又比唔到實質嘅嘢我,而個海都唔係為咗我先出現㗎。
我需要既嘢可能就係好間單,根本就唔需要買好多嘢返嚟。

其實我講咗咁耐,只係因為想偷懶,同埋唔想執屋之嘛。唉,我真係好頽呀~ [字幕結束]

song: Dustin O' Halloran "opus 22", PASCALS "Mata Auo"