Friday 4 November 2011

小丁聲音專欄04:夠啦!那些X

很喜歡 Midori "Doping Noise Kiss" 這首歌,青春、活力、爆發力量全部俱齊,是同樣活力十足的阿一介紹給我的。今次用了這歌作配樂,尾段播放歌曲時CUT短了一半。之前幾集都會把歌全首播完,今次想試試只播一段,希望讓歌曲的爆炸力集中發放出來。

今集本來想講一個初冬的愛情故事,但現在的天氣還沒有轉涼,今朝陽光猛烈得像盛夏,所以還是待天氣稍涼才製作吧。

我才剛剛開始做聲音專欄,大都是作為功課練習。不過,我做很多事情都虎頭蛇尾,結果甚麼事情都做得不好,希望這次多點耐力吧 ^_^


[字幕開始]
近日乜都「那些年」我受夠啦!

我本黎對套戲已經無乜期待,諗起當年《海角七號》上映嗰時,係轟動台灣嘅票房力作,點知我睇咗之後好失望。女角主無啦啦飲醉酒發脾四之後,同男主角一夜春宵就愛上咗,真係睇到我O晒咀呀。

今次呢套《那些年…》女性朋友就話唔啱我睇,男性朋友就一至推焉。我睇完《奪命金》之後心情非常之好呀,都諗住去睇下呢套咁熱門嘅戲。

點知,呢幾日就算我唔睇報紙,唔睇雜誌,齋上面書blogger,都見到無數個「那些X」嘅推焉,連同事做節目都要重點去講,煩死人啦!

仲有個首主題曲,講真作為一首流行曲係唔錯㗎,我最初都好鍾意。但係喺一日之內各電台熱播,真係聽到我厭晒呀。我發誓,我死都唔會睇呢套戲架啦!

終於我忍到放工,男朋友接我嗰時話自己啱啱睇完《那些年…》,然後就開始唱個首主題曲!救命呀,《那些年…》你放過我啦。[字幕結束]

Midori "Doping Noise Kiss"