Thursday 7 April 2016

我的2016香港電影節小回顧

想看的西藏電影全部場次滿坐,最後看了不足十齣影片,不過撞彩選的電影整體不錯。

《羅浮宮法國瘋》(Sunset Song)大師級劇本一定勁過申請做 PHD project。唔止藝術版舒特拉的名單咁簡單。(德法語男主角係我喜愛的男神類型。)話怕別人把你忘記,好似佢地做單咁大鑊嘅嘢一樣無人記得。所以唔洗自怨人生無用,希望大家好好生活,黑暗總會/從未過去,值得用智慧去保護的由你行動。

《北非偷渡手記》(Those Who Jump)意外地好睇,W 話紀錄片無死錯人。套片由偷渡者自拍再由導演剪輯,有啲位係好《死亡習作》feel,坐太近真係跑到你暈。導演現場的 Q&A 環節雖然唔係妙語連珠,但大家對影片非常有興趣,分享咗唔少拍攝上的方法及影片的取向。好喜歡呢種人小小的放映分享會 ^_^

《超時空出貓》(Sum of Histories)仲以為係好 sci-fi既搞笑戲,點知又係愛情底,不過都算係咁,為左溝死女,命運無限 loop

《夕陽之歌》(Sunset Song)第一次睇Agyness Deyn做戲,情感流露細膩,演得不錯。不過套戲我嫌做農夫做得太乾淨,啲衫全部無泥,雖然明知係導演要拍到咩都乾乾淨淨靚靚仔仔,晒詩意咁讀句句押韻蘇格蘭文學對白,她們住的農莊亦靚到天堂咁,不過真實的農民生活又點會咁一塵不染。「人和海會消亡,只有土地永恒存在,她夢到自己變成土地」


《花與愛麗絲殺人事件》(The Case of Hana and Alice)青春片之王岩井做卡通片一樣出色,尾片 credit 播出他手繪的 storyboard,可以留步睇到片尾。

《蒸汽女孩與不死貓》(APRIL AND THE EXTRAORDINARY WORLD)唔洗問,我係好想要電影中的「生命之水」黎救貓 BB。

《冬之歌》(Winter Song)為左一位法國男演員而入場,唔算好明白,想睇多次 :P