Friday 23 July 2021

【11。關於性,他們說的其實是⋯⋯】




【11。關於性,他們說的其實是……】不知是否因為幫了人,連神都覺得我人品不錯,繼續派天使向神的子民傳諭,召我到一個教會分享小組作嘉賓。題目是:「裸體與性。」 

那是個小小的教會中心,六位大學生和我圍着坐,感覺輕鬆自在。教會導師說他們都滿18歲,是時候談談「裸體與性」的話題。 首先是自我介紹。大家對我為甚麼叫「露體狂」和能夠公開裸露的事很感興趣:「點解你唔介意公開裸照?」「有咩心理關口?」「屋企人無意見咩?男朋友?」「你唔介意人點睇你?」「你影啲相,如果啲人用嚟手淫你都OK ?」都是正路的問題,類似的訪問我做過十幾個:「身體自然,裸露本身並沒有問題。我不介意人地點睇,男朋友屋企人都無比壓力我,我是比較自由的。至於用我啲相手淫就更無問題啦,雖然非我原意,但如果可以幫到其他人發洩自己的情慾,而又無影響我,我覺得幾好吖。圖像作品本來就多元的閱讀可能。」 

「咁性呢?你算唔算性開放?」「我主張『身體自主』,性也是其中一個重要的題目。我贊成多元關係,支持LGBTQ+,性方面就建議大家可以去發掘非主流的方式,例如認識BDSM之類。你哋有無性經驗?如果未試過,可能傾起上來有啲抽像。但都應該好好準備,有嘅話會更容易理解。因為就算大家都試過,每次做愛嘅感受都唔同。大家可以分享一下~」 

我似乎忘記了這是一個宗教場所,這時大家都靜下來,有幾個更垂下頭,完全 dead air 了半分鐘。終於由導師打破沉默,說:「其實教會係唔鼓勵婚前性行為。」「吓?咁如果結婚之後,先發現對方係陽萎,或者喺性方面完全夾唔到,咁到時先離婚咪仲大劑?」我問。他答:「我哋都唔太贊成離婚,但若果事情去到果個地步都無辦法。」「哇,成世人嘅性生活就咁無左,我一定唔同意。」「明白的,但係我哋嘅信仰都係想係大家生活裡有紀律及節制。」 

這時一個馬尾女插嘴道:「其實就算無婚前性愛,都可以有親密行為嘅,我哋未至於保守到呢個地步。」另一位眼鏡男趕着和應:「都會拖手攬吓,錫吓都可以,我哋未至於覺得掂吓就會懷孕咁落後同無知,我哋有上性教育嘅~」直覺我認為他和馬尾女就是情侶,不過他們的表現很含蓄我也不好八卦,至於餘下的分享內容也不太記得了。 

意料之外的是,一個較沉默的冬菇頭女生在討論結束後要了我的WhatsApp,她知道我喜歡喝咖啡,我們便相約大南街新的咖啡店試試。 

又是星期日的早上,咖啡店人不多,我們坐在咖啡店的一角。她要了中焙的Costa Rica,帶着朱古力和焦糖香氣的手沖咖啡,我要了淺培的03 single blend Ethiopia充滿果味和花香的手沖咖啡。我們聊了很多,最令我印象深刻的是,她分享了一位教友師姐和男朋友的親密行為,她覺得他們互相尊重又有分寸,親密得來又未算性愛的事,可以讓我更了解他們認同的親密行為,而非我之前強調那樣,要先有性愛才可以清楚伴侶能否滿足自己的需要。 

她分享的「非性愛的親密行為」是咁的:「她同男朋友通常開始時會先攬一陣,喺背脊上掃下摸下,跟住錫吓咀吓。佢話錫錫下身體會熱,下面會覺得濕濕地,就會唔好意思咁推開男朋友。佢會避開佢個咀,佢就錫佢條頸同埋胸口,忍唔住佢想解開佢件恤衫鈕。但佢怕羞又想阻止佢,佢唯有錫佢恤衫領口露出嘅胸部。佢抱住佢個頭,自然地錫吓佢嘅頭髮同耳背。佢就不由自地想除佢條半截裙,佢有啲不安咁襟住佢隻手,佢唯有喺條裙下面耖下,摩吓屁股。陰道範圍就一定唔掂得,因為要保持貞潔,呢個係緍後先可以做嘅。不過佢話有一次男朋友舔一舔食指,就試試將手伸入佢屁眼,佢覺得都幾舒服,忍唔住呻吟,佢慢慢用食指抽插完,再伸多兩隻手指入嚟。佢有啲唔好意思比佢感覺自己太享受,唔敢再叫出聲,佢最尾先將陰莖插左入去,郁左幾吓。但大家都唔好意思繼續。所以最後佢拎出嚟自己打飛機解決。」 

我聽後一時反應不來,心想:「咁都唔係性愛?」我擠出笑容,雖然感到有點扭曲,但好像有些安心,考慮我到底是要默不作聲,還是最好戳穿這甜蜜的「不是性的親密行為」。^_^。(汗) 
. 
. 
model @mmomosze 
photo by @siuding_ii 
. 
. 
. 
#candycrush #feminist #🍭weekly 
#唔甜嘅甜古 #甜古