Tuesday 16 September 2008

13歲的總編緝

舊同學A係FB找到我。我地相認後的第三個星期已經係佢的婚禮。我出席了佢的婚禮,見番好多舊同學,但係大都記得樣唔記得名。不過真係記憶模糊...真係太唔好意思 >_< 之後係FB相認的同學慢慢多。其中一個係JY,他見到我的新畫作後話:依,你以前的畫既風格唔係咁架喎。 我:係點架,我唔記得啦。 JY:我仲有本我地初中時一齊係漫畫社創作的漫畫雜誌。 我:咁你不如scan比我望下啦。 以下就係佢今朝放係FB的圖,我再拼番埋佢地,變成一本較完整既書仔 ^_^ 原來我當時係總編輯呢,真係搞笑,而家寫野寫字多過乜,比編輯們話我,原來我亦係自己口中的「假編輯」系例人選之一呢...哈哈,真係有口話人,自己都要認先得啊!^O^ (不過13歲的我,中文水準可能比今天仲要好也說不定呢 ^O^ hohoooo) 封面由我畫的,書名的logo由我主力design,而其他同學比意見後,做左好多個類似的選出黎。^_^大家好認真呢 ^_^ 好懷念啊!
以下呢個故事係一個男同學畫...忘記係邊個,要問番。 呢個故事畫得好靚,有用網紙,當的制作好認真的 ^_^
漫畫基本法的第1頁係我畫,第2頁由IP所畫。