Sunday 23 May 2021

【6。賤男實錄:作客主場都想強姦你】


【6。賤男實錄:作客主場都想強姦你】失業的日子似要來臨,喺比人炒之前,當要先做好準備:除了在網上找工作,也想作新嘗試,剛好N年前畫班師兄開了新studio,他說正在物色幾位助手教畫,就邀請我作畫班導師。「可以啊~我識教畫素描,之前也有教過初中及小學生畫畫嘅經驗。」「咁好啱喎,不如搵日去我上環個studio傾吓,順便睇吓場地。」「好!」 
 如是者,就在這晴朗的一天,我打算先去師兄的studio,稍後再和M到小酒店影相。(就是這張圖文不符的作品 )出發前,師兄text我,說剛好在大埔離開,問我要不要坐順風車,住錦田的我當然樂意~「咁你屋企樓下等啦。」「OK👌」 我住在村屋的二樓,轉眼就從露台看到他的車子到了樓下。他下車向我揮手,我向他大叫:「我現在下來。」一打開樓下大門,他就問:「可否上去望下?我都係住村屋,想八下你呢度啲間隔好唔好。」「哦,咁隨便望望啦。」我有點意外,但反正他車我出去,一定不會遲到,便大方地讓他進屋。 

 他上樓後四處走走,一邊問:「你一個人住咁大?」「係啊。」「房間只有一張大床幾好啊。」「IKEA 只有這張最平⋯⋯」不知何時他走得很近,忽然正面抱住我:「不如我地喺度做?」我跟畫班師兄相識幾年,從來只在畫班上有限度交流,他忽然施襲,將我的身體夾得很實,我盡力用手在中間撐開他。我好驚,仍望着他雙眼,以最冷靜的語氣說:「唔想喎,你係咪想格硬嚟?」他迴避了我的眼神,鬆了鬆手:「當然唔係啦~」「我對你無意思喎,你係咪誤會咗?」「咁又唔係。」「咁我哋仲出唔出去?我可以唔去,下次有機會先。」「唔係啦,當然可以一齊出去啦,去我studio睇地方嘛,喺車上面我可以講解一下現時畫班嘅情況。」「咁呀⋯⋯?」「行啦~」 

 雖然覺得他剛才的舉動機乎令我想叫救命,但現實地去想:由錦田直接坐車到上環實在方便,而且我之後又約了M,如果現在拒絕他,我就要去坐5分鐘村巴再行15分鐘到三號幹線巴士站唔知曬幾耐先再等到有巴士再坐多40分鐘到上環。「好吧好吧。」我想師兄跟隨同一老師學畫多年,也不像個壞人,他也不想在畫班之間流傳甚麼不好的聲明吧,他該不會做甚麼的。 

 我就在這種自我安慰的狀態中上了賊車。 

「其實教畫的工作也很簡單,你在老師的畫室學了一段日子也知道。」「他教的技巧,大家都很樂意看他示範……」車子才進入大纜隨道,他就露出禽獸的話題:「其實呢,我本嚟有個女朋友,但係最近散咗,我好唔開心。」「你好快就搵到㗎啦。」「其實你會唔會考慮同我拍拖?」「吓,唔好啩,頭先咪拒絕咗你喇咩⋯⋯」他不等我講下去就搶着說:「雖然我結咗婚,又有一個女,但係我不嬲都會Keep多個女朋友。」「你太太同女兒都知㗎?」「佢地唔會知,但我媽批准,佢話男人有幾個女人好正常。所以如果你做我女朋友,你可以名直言順嚟我屋企同我食飯、做愛、過夜,其實同正式嘅女朋友都無分別啫,又唔洗偷偷摩摩去爆房。我個人又細心,都會好錫你嘅。」「Er⋯⋯」「係咪好吸引呢?」「吓,唔好啦,我唔想。」我越聽佢講就越覺得佢煩,但仍然被扣在他的車上,我只是在盤算如何脫身。「其實我真係對你無意思,不如你是旦比我落車算,我自己坐車去上環。」「咁又唔好,我車埋你啦。」我真的不太願意,但我又無乜辦法,唯有轉移話題:「其實你除左畫畫,近來有無其他創作?」「有呀,我有想過儲一批作品再做展覽。」「係喎,我地個師生聯展,每人一兩件展品都睇唔到啲咩……」圍繞畫展的話題順利令我們到達上環,我真係一額汗。 

「到了~」「唔係前少少咩?」「係呀,我想等下,睇下studio個窗有無人影閃過。」「做咩?」「無人我地可以上去做。」「吓,唔好啦,我係完全無興趣呀!」「可能換個環境你覺得OK呢,studio而家可能有人,又可能無人,好刺激㗎喎。」我不等他講下去:「講真你都無心請我㗎啦,你扮晒介紹份工比我之嘛,算吧啦,我唔會上去你studio。」我推門下車,他欲言又止,我睇唔到佢有一絲歉意,忍不住便說:「仆街啦你,我實會周圍唱你嘅,廢事你用呢個藉口喺畫班度搞其他同學!」他見事敗後終於怒吼:「屌你呀,八婆,食屎啦你……」我無等佢講完,給他一個🖕就跑。我其實仲驚緊,心諗:「剛才真係好險,好在無比佢𧥺到上studio,否則真係唔知走唔走得甩!益咗佢呢啲仆街就真仆街!」 

離開未有案的案發現場,我飛奔到麥記。「夠晒人多了,等我個心定一定先。」我再次自我安慰。我打比M:「唔好意思,你可唔可以嚟麥記接我去你度。」M:「吓,比左酒店地址你都唔識嚟?好啦,我過嚟接你。」我一見到M就抱着她,「剛才嚇死我喇!」我向她講述成件事,她取笑我說:「貪順風賊車,報應呀!」「我諗住我清楚咁拒絕咗佢就無事架啦,講真識左幾年,雖然唔熟,無諗過佢係咁嘅人。」「好多強姦都係比識既人搞㗎,算你好彩!」「我已經保持冷靜!」「下次唔好上呢啲仆街嘅車啦!」「清楚明白!無下次!」

在這晴朗的一天, 下午三四時陽光透入,我們在小酒店房間拍照,成就了一個美好大團圓結局。 

photo by @mmomosze 
edited by @siuding_ii 

#candycrush #feminist #🍭weekly 
#甜古